Friday, January 25, 2019

MË FAL MËSUESI IM … - Poezi nga Isa Maloku



MË FAL MËSUESI IM…

Unë sonte po përpiqem
T’i numëroj flluskat e borës
Por furtuna po më pengon

Ajo i mbuloi pullazet
Shtëpitë rrugët e sheshet
Sikur bëri peizazh mrekullie
Unë e gjeta pikturën e bukur
Që mësuesi im

Dikur ma tregonte
Dhembshëm pëshpërita
Me veten dhe shpirtin tim
Unë e bëra fotografinë
Mësuesit tim të ia dhuroja tani

Por ai sot është në grevë
E pas tri dekadash
Ndoshta koha e kishte bërë ndryshe
Me orë të tëra e prita
Me padurim një buzëqeshje t’ia dhuroja 


Mezi e njoha
Nuk e mbante më atë xhaketën e përgjakur
I kishin ikur edhe flokët e thinjura
Nga malli mbeta i shtangur
Nuk i dhurova asgjë

Për kontributin e tij të shenjtë
Sepse nuk doja të më rrëfente
Për kohën e Migjenit
Ajo kurrë mos u përsëritë më...

Isa MALOKU

No comments:

Post a Comment