Paraqet Galeria e Hyjneshës së Urdhrit të Hënës së Bardhë
ATHIN:
Gardiani i Qytetërimit
Pllaka Athena nga Kopshti Antik Skulpturë
Nga
~ Eetia
Një Projekt Përfundimtar i Nivelit I për Shkollën e Shenjta Tre Hyjnesha
© 2010. I gjithë materiali origjinal në këtë sit është nën mbrojtjen e të drejtës së kopjimit dhe është pronë intelektuale e autorit.
ORIGJINAT
Ndërsa Athina mund të njihet më së miri si një nga Perëndeshat Olimpike të Greqisë, ka shumë prova që sugjerojnë se adhurimi i saj është shumë më i vjetër se Olimpianët dhe shkonte shumë përtej brigjeve të Greqisë. Ndërsa ajo shpesh përshkruhet thjesht si një perëndeshë e luftës, natyra e saj aktuale është shumë më komplekse. Në shumë mënyra, ne do të shohim se Ajo ka evoluar krahas njerëzimit, duke vazhduar edhe në ditët e sotme të jetë një burim jetësor i Urtësisë.
Origjina dhe prania e saj në kultura të ndryshme
Përrallat e shumta të jetës së gjatë të Hyjlindëses së Urtësisë janë mjaft të ndryshme. Ekzistojnë një numër teorish rreth origjinës së saj. Ka disa studiues që identifikojnë evolucionin e saj duke shqyrtuar simbolet e saj. Marija Gimbutas është më kryesorja në këtë qasje. Studiuesit e këtij lloji kanë tendencë ta shohin origjinën e Athinës si të përhapur në të gjithë Mesdheun dhe përhapjen e adhurimit të saj dhe ndryshimet në imazhet e saj, një rezultat i evolucionit.
Ka të tjerë, si Robert Graves, të cilët mbështeten në dokumentet historike të autorëve si Herodoti dhe Platoni. Këta e shohin përhapjen e adhurimit të saj si të ndodhur si rezultat i migrimeve dhe bashkëveprimeve të fiseve të njerëzve.
Ka edhe nga ata shkrimtarë, të tillë si Norma Lorre Goodrich që besojnë se Athina është Hyjnesha e një kulture patriarkale e cila bashkoi identitetet e një numri Goddess në një që është në fund të fundit krijimi i tyre.
Ajo që është veçanërisht interesante për Athinën është se ka edhe nga ata që e perceptojnë Atë si akoma duke luajtur një rol aktiv në jetën shpirtërore të njerëzimit, në një mënyrë që është krejt e ndryshme nga mitot e saj të mëparshme. Në këtë rol, shkrimtarët si Helena Blavatsky dhe Christopher Penczak, e identifikojnë Atë jo vetëm si Hyjneshë dhe gjithashtu si Mjeshtër të Ngjitur; një forcë udhëzuese për punëtorët e Dritës dhe Teosofistët.
Marija Gimbutas identifikon praninë e Athinës në botë që në epokën neolitike-kalkolitike. Gjatë këtij mishërimi të hershëm, ajo u shfaq si Hyjnesha e Zogut: "lindur në barkun e ujit mitik ... elementi fillestar." (1) Ky imazh mund të na kujtojë shumë përralla të tjera të origjinës së jetës, në të cilat hyjnore elementi ngrihet mbi ujërat e kaosit, Shpirti i saj fluturon, gati për të krijuar.
Nga e kaluara primitive, Athinaja evoluoi por mbajti një aspekt të vetes së saj të hershme. Marija Gimbutas shkruan: "Athena; forma e zogut është derdhur, por Athina herë pas here është me krahë dhe zogu është atributi i saj. Ajo nganjëherë shfaqet në pamjen e një shqiponje deti, një pulëbardhe, një dallëndysheje, një shkaba ose një pëllumbi. " (2)
Athena identifikohet veçanërisht me Owl. Ajo është parë shpesh në skulptura antike dhe në përralla mitike me Bufin e saj. Kjo shoqatë gjendet gjithashtu në një nga titujt e saj të shumtë: Athena Glaukopis. Ky titull ka shtresa kuptimore. Glau në përgjithësi përkthehet si "shkëlqyes" (dhe nganjëherë gri gri ose kaltërosh) dhe Ops përkthehet si "sy", duke na dhënë kuptimin: Hyjnesha me Sytë e Shkëlqyeshëm. Por Glaux është gjithashtu fjala për Owl dhe kështu ne mund ta mendojmë Atë si Sytë e Owl, i Urti që mund të shohë të Vërtetën në Errësirë. (3) (Ajo po mban lart bufin e saj në figurën 3, më lart.)
Imazhet e rrënjëve të saj si Goddess Bird janë ruajtur gjithashtu në formën e Nike, Goddess me krahë të Fitores, parë në skulptura të shumta që qëndrojnë në dorën e Goddess. (Shih Figurën 4) Athena Nike është gjithashtu një titull i Athinës dhe kështu që ne mund ta interpretojmë këtë imazh që do të thotë se Nike është një aspekt tjetër i Athinës. Jo shpesh e shohim Athinën si me krahë vetveten, por e gjejmë me krahë në Figurën 5.
Një aspekt tjetër i Athinës që e lidh atë me një të kaluar shumë të largët është shoqata e saj shumë e fortë me gjarpërinjtë. Nëse shohim punën artistike që përshkruan Athinën, zbulojmë se Ajo shoqërohet pothuajse gjithmonë nga gjarpërinj ose e zbukuruar me të. Në disa raste Ajo është parë shpesh e veshur me një fustan të gjarpërinjve të gjallë; duke mbajtur një shtizë rreth së cilës ngatërrohen gjarpërinjtë ose mbajnë një mburojë mbi të cilën janë tërhequr një ose më shumë gjarpërinj. (Vini re se në Figurën 5, Athina është edhe me krahë dhe e veshur me fustanin e gjarpërinjve të gjallë)
Marija Gimbutas sheh një marrëdhënie midis dy grupeve të imazheve, të zogut dhe gjarprit. Ajo shkruan: "A nuk është ky imazh një trashëgimi nga një antikitet më i thellë, nga kohërat kur Hyjnesha kozmike e Zogut ka si homologe një Gjarpër Kozmik?" (4)
Simbolika e gjarprit të Athinës përfaqësohet në tempujt e saj. Buffie Johnson shqyrtoi gjuhën e simboleve në dy tempuj të Athinës; njëra në Knossos Mikenase, ku ajo njihej si Potnia Atana dhe tjetra në Athinë (gjoja u ndërtua për shkak të dhuratës së saj të pemës së ullirit). Ajo na informon se në të dy tempujt gjejmë: "i njëjti grup simbolesh të gjetura më vonë te Zanafilla: grua, pemë dhe gjarpër. Vetë Athina është perëndesha e mençurisë dhe kështu ka kuptim që problemi në Eden të rrotullohet rreth një peme të dijes "(5) (Vini re se në Figurën 7, Më poshtë, Athena Hygieia shihet e mbështetur në një pemë dhe gjarpri po ngjitet në pemë.)
Megjithëse shumë shkrimtarë të Greqisë Klasike na informojnë se Athina ka lindur nga koka e Zeusit, ka edhe nga ata që vënë në dyshim origjinën e vërtetë të Hyjlindëses së tyre. Filozofi Platoni (429 - 347 pes) sugjeroi që Athina fillimisht njihej si Neith, një Hyjneshë shumëplanëshe e Egjiptit, e adhuruar që nga periudha Para-dinastike. Por Neith u tha që e kishte origjinën në Libi. Ka shumë shkrimtarë që identifikojnë origjinën e Athinës si Afrikën e Veriut. (6) Martin Bernal propozon që adhurimi i Neith / Athinës të importohej nga Egjipti në Greqi në mijëvjeçarët e tretë / të dytë. (7)
Robert Graves propozon që adhurimi i Athinës ishte sjellë nga Afrika e Veriut në Kretë që nga viti 4000 para Krishtit. Ai sugjeron një origjinë komplekse, nga Libia dhe Egjipti dhe propozon që emri i saj të ketë qenë nga Anna, ose Ath-anna, një përmbysje e Anatha, një tjetër emër për Neith. (8)
Në Hyjneshën e Bardhë , Robert Graves tregon histori të ndryshme të jetës së saj si një perëndeshë në Libi, të adhuruar në një kulturë që nderonte femrën luftëtare. Kjo shoqatë me kulturën Amazon të Afrikës Veriore ndahet nga Neith dhe Athena, dhe ka studiues të tjerë që mbështesin idenë se Athina adhurohej në një kohë nga amazonat. (9) (10) Një përrallë që tregohet zakonisht për origjinën e emrit të saj - Pallas Athena - është se ajo dikur kishte një shoqërues të vazhdueshëm të quajtur Pallas. Një ditë dy të rejat po praktikonin aftësitë e tyre luftarake dhe Athena vrau aksidentalisht shoqen e saj. Ajo u pikëllua thellë dhe ia shtoi emrin Pallas vetes së saj në mënyrë që të mos harrohej kurrë. (11)
Graves sugjeron gjithashtu që sipas tregimeve edhe më të hershme, Athina ishte një Perëndeshë e Detit, e adhuruar në Libi dhe Qipro. Graves ofron një larmi teorish, të cilat mund të tregojnë lidhjen e Athinës me Detin. Athina, për shembull, është e lidhur me liqenin Triton. Në një llogari, raporton Graves, Athina është vajza e Tritonit, një zot i detit. Në një tjetër ajo është vajza e Amfitritës së Hyjlindës së Detit. Në llogari të tjera ajo është vajza apo edhe bashkëshortja e Poseidonit. Graves sugjeron që Poseidoni u bë një zot i detit kur pushtoi Peloponezin dhe Gjirin e Korintit dhe u martua me Hyjneshën e Detit, Amfrititin, e cila është gjithashtu një mishërim i hënës. Graves shprehet se Amfitriti është një nga titujt e shumtë të Athinës. (12) Ndërsa këto teori të ndryshme të origjinës së saj mund të jenë konfuze, ata e vendosin Athinën si një Hyjneshë shumë të lashtë të Mesdheut.
Si Patricia Moynihan ashtu edhe Charlene Spretnak pajtohen që Athinaja adhurohej në Kretë. Moynihan përshkruan Athinën si një perëndeshë shtëpiake, "thelbi i lidhjes familjare, i simbolizuar nga shtëpia dhe vatra e saj (i cili) me ekstrapolim të mëtejshëm ... ishte simboli i vetë komunitetit, njësia më e madhe shoqërore e bazuar në shtëpi të panumërta". (13)
Spretnak përshkruan rolin e saj si shumë më domethënës. Ajo tregon rolin e Ath enës si një shpikës i mjeteve të ndryshme dhe mësuesja e endjes, arkitekturës, muzikës dhe arteve të ndryshme shtëpiake. (Shoqata e Athinës me endje është e përhapur - nga Kreta në Egjipt - dhe mund të shpjegojë shoqërimin e saj me atë endësin tjetër të famshëm: Arachne.)
Spretnak na informon gjithashtu se baza e adhurimit të Athinës ka ekzistuar midis popujve matrifokalë të Peloponezit, si dhe, Argos, Aparta, Troja, Smirna, Epidaurus, Troezen dhe Pheneus. (14)
Në vitet e mëvonshme, këto fise matrifokale do të pushtoheshin nga një kulturë më patriarkale, por Hyjnesha e tyre do të mbijetonte. Origjina e saj e lashtë do të fshihej, sepse në kulturën e re sunduese, të gjithë duhet t'i nënshtrohen mbretit, veçanërisht mbretit të perëndive: Zeusit.
Historia e Athinës u rishkrua nga Grekët Helenë, megjithatë lë të kuptohet se origjina e saj është shumë më e vjetër se Panteoni Olimpik, mbeten të ngulitura në përrallë. Norma Lorre Goodrich na kujton shkrimet e Hesiodit (rreth vitit 700 para Krishtit). Hesiod shkroi se Athina u ngjiz në mënyrë partenogjeneze nga Metis, Hyjnesha e Urtësisë Titan. (15) Zeusi kishte frikë se fëmija i saj do të ishte më i madh se ai dhe kështu ai gëlltiti Metisin. Athena lindi nga Metisi, megjithëse ishte ende brenda Zeusit. Koka e Zeusit filloi të rrahë (ashtu si duhet). Ai e thirri Hefestin që të hapte kokën hapur dhe Athina u hodh e lirë dhe e blinduar plotësisht. (16) Ajo nuk është produkt i babait të saj; Ajo është e mbijetuara e një moshe më të hershme.
ROLET E SHUM T A ATHENS
Në artin e Greqisë Klasike dhe Romës, ne mund ta identifikojmë lehtë, me përkrenaren dhe shtizën e saj, kështu që ne priremi ta shoqërojmë atë më të rëndësishmen si një Hyjneshë e Luftës. Nëse lexojmë për Të, megjithatë, në përrallat e Greqisë Helene zbulojmë se Ajo nuk ishte një Hyjneshë e fushës së betejës aq sa ishte një këshilltare e mençur dhe dinake e luftëtarëve dhe heronjve. Ajo e ndihmon Odiseun të kthehet në shtëpinë e tij. (17) Ajo ngushëllon dhe këshillon Herkulin (shih figurën 9) gjatë gjithë arritjes së tij të Dymbëdhjetë Punëve. (18)
Athena gjithashtu e çon Tezeun te Amfitriti, për të marrë unazën e artë. (Figura 10) Sugjerohet nga Erich Neumann që kjo përrallë demonstron fuqinë e Hyjlindëses për të filluar mashkullin, duke sugjeruar sovranitetin e saj të mëparshëm. (19)
Sigurisht, ne gjithashtu kujtojmë se Athina ndihmoi Perseun të vriste Meduzën. Dikush mund të pyesë se si lindin mitet dhe nëse kjo përrallë e fundit është krijuar për të shpjeguar pse Athina shihet kaq shpesh me kokën e Meduzës mbi gjoksin e saj. Nëse marrim parasysh që Athina adhurohej nga të njëjtët popuj matrifokalë që u pushtuan më vonë nga Grekët Dorianë, mund të jetë që ekziston një shpjegim shumë më i vjetër, një që u harrua nga tregimtarët patriarkal të kësaj përrallë. Në Buffie Johnson Zonja e kafshët , ne gjejmë sugjerimin se "maskë Gorgon qëndroi për në hënë, të tjerët e panë atë si Athena së dyfishtë ... Ajo mund edhe personifikoj anën e errët Athena, pasi Medusa përfaqëson fuqinë chthonic të perëndeshës së madhe në nëntoka ". (20) Në figurën 11, ne shohim Meduzën mbi Athinën '
Figura 12
Në botën komplekse të Greqisë Klasike, Athina ishte një Perëndeshë shumë-dimensionale. Ajo adhurohej si Hyjnesha e Urtësisë, Arteve dhe Zejeve. Ajo ishte Athena Polias, Mbrojtëse e Qytetit. (21) Ajo ishte e njohur si Athena Agoraia (tregu), Athena Agripha (e bujqësisë), Athena Hygeia (shëruese), Athena Axiopoinas (gjykatëse e mençur) dhe Athena Aristobulo e cila jep këshilla të mençura. (22)
Athena, zbulojmë, nuk është e lidhur me forcën fillestare të natyrës, siç është Gaia, ose e fuqive thelbësore, siç është rivali i saj, Poseidon. Anne Baring dhe Jules Cashford, shkruajnë: “Poseidoni siguron kalin, ndërsa Athina e frerret dhe ndërton qerren; Poseidoni sundon valët, ndërsa Athina ndërton anijen që i drejton ato gift Dhurata e saj nuk është burimi i kripës që del nga thellësia e tokës, siç është e Poseidonit, por ulliri i kultivuar me kujdes, vaji i të cilit ishte çmimi në festivalin e saj ”( 23) Athena është Hyjnesha që ecën me njerëzimin, duke na drejtuar në detyrat e ndryshme që përbëjnë jetën tonë.
Athina i frymëzoi njerëzit në shumë linja pune: dramë, letërsi, muzikë, art, endje, arkitekturë, ndërtesë, mjekësi, juridik, qeveri, biznes, arkitekturë, etj.
Për filozofët, Ajo ishte vetë inteligjenca dhe muza e tyre e veçantë. Platoni, në veçanti i ishte përkushtuar Athinës dhe shkroi:
Kjo është një çështje më e rëndë, dhe atje, shoku im, interpretuesit modernë të Homerit, mendoj se mund të ndihmojnë në shpjegimin e pikëpamjes së të lashtëve. Për shumicën e këtyre në shpjegimet e tyre për poeten, pohojnë se ai nënkuptonte me Athinën "mendje" [ nous ] dhe "inteligjencë" [ dianoia ], dhe krijuesi i emrave duket se kishte një nocion unik rreth saj; dhe në të vërtetë e quan atë me një titull akoma më të lartë, "inteligjencë hyjnore" [ Thou noesis ], sikur ai do të thoshte: Kjo është ajo që e ka mendjen më mirë se të tjerët. As nuk do të gabojmë shumë kur supozojmë se autori i tij dëshironte ta identifikonte këtë Hyjneshë me inteligjencën morale [ en ethei noesin], dhe për këtë arsye i dha asaj emrin ethonoe; të cilat, megjithatë, ose ai ose pasardhësit e tij kanë ndryshuar në atë që ata menduan një formë më të bukur dhe e quajtën Athena . (24)
Një nga historitë e Athinës që demonstron dhuratën e saj të inteligjencës për njerëzimin është nga Ovid. Sipas Ovidit, Prometeu krijoi njerëzit e parë nga argjila dhe Athina u dha frymën e saj në to, duke u zgjuar mendjet e tyre (ilustruar në Figurën 14). (25) (26)
Figura 15
Athena, në rolin e bashkë-Krijuesit të njerëzimit, njihet në shkrimet e shkrimtarëve modernë teozofikë. Helena Blavatsky e përshkruan Atë si "nëna e kumarave manasputrike", që do të thotë se Athena ndau energjinë e saj, duke krijuar entitete shpirtërore të cilat mbushnin dhe pajisnin qeniet njerëzore me inteligjencë. (27)
EVOLVIMI DHE VAZHDIMI I PREZENCS
Zeus mund të ketë pasur të drejtë që kishte frikë se fëmija i Metis do të bëhej më i madh se ai, sepse Athina ka vazhduar të jetë një forcë në evolucionin tonë. Imazhi i saj është gjetur duke dekoruar universitete, organizata akademike (28), ndërtesa qeveritare, vula shtetërore e Kalifornisë, madje edhe para! Një qytet është emëruar për të në Oregon. Në Tenesi, Partenoni i saj është rindërtuar.
Operacioni Athena është emri për rolin e Kanadasë në konfliktin aktual në Afganistan. Qëllimi i tyre është: " t'ua lënë Afganistanin afganëve, në një vend që qeveriset më mirë, më paqësor dhe më i sigurt". Le të sigurojë Athena Urtësinë e nevojshme për të përmbushur një detyrë të tillë Herkuliane .... por atëherë kjo është një specialitet i saj. (29)
Megjithëse Krishterimi më vonë do të zëvendësonte fenë e vjetër dhe adhurimi i Hyjlindëses do të dukej i braktisur, kujtesa e Sofjes së Shenjtë, e fronizuar dhe me krahë, vazhdon në epokën moderne. Adhurimi i saj është rivendosur nga Neo-Pagans. Ajo thirret nga Punëtorët e Dritës dhe Teozofistët.
Athena vazhdon të njihet si Hyjneshë dhe mentore shpirtërore. Ajo konsiderohet si një pjesë jetësore e evolucionit të njerëzimit nga shumë teozofë. Një Teozofiste e famshme, Alice Bailey, e identifikon Athinën si një anëtare të Bordit Karmik. (30) Për shumë punëtorë të lehta, Athina është një Mjeshtër dhe Udhëzues i Ngjitur që mund të thirret për udhëzim dhe mbrojtje. (31)
Christopher Penczak, në Ascension Magick , raporton se, “Pallas Athena mund të thirret në të gjitha çështjet e mençurisë, inteligjencës dhe zgjuarsisë. Megjithëse një luftëtare e madhe, ajo mësoi se si të mos luftojë kur nuk ishte e nevojshme, dhe si të përdorë diplomacinë, inteligjencën dhe strategjinë për të mposhtur armikun. " (32)
Hyjnesha e Urtësisë vazhdon t'u komunikojë dhuratat e saj shumë kërkuesve shpirtërorë. Udhëtimi im drejt zbulimit të natyrës së vërtetë të Athinës filloi kur mora një lexim nga një ministër i Kishës Spiritualiste të Nju Jorkut. Kjo përvojë medituese më zbuloi një Qenie të Dritës, Urtësisë, Mbrojtjes dhe Drejtimit. Zbuloj se kur hap shpirtin tim për të komunikuar me Të, unë mbushem me Paqe.
Simbolet e Hyjnisë
Informacioni i mëposhtëm u gjet në: faqen e internetit www.goddessgift.com . (33)
Simbolika e Përgjithshme:
Dielli, një mburojë e artë (e zbukuruar shpesh me gjarpërinj ose Medusa), përkrenare, shtizë (dy gjarpërinj ndonjëherë të mbështjellë rreth shtizës, sugjeruese të kadukusit), Partenoni, Shtatë Aurat dhe numri 7.
Kafshët:
Bufët, Pëllumbat, Shqiponjat e Detit, Gjarpërinjtë, Dashët (mos harroni Flishen e Artë), Tigrat, Leopardët dhe Macet e tjera. (Dhe le të mos e harrojmë Pegasin!)
Bimët
Ullinjtë, Pemët e Ullirit, Agrumet, Lisi, Qiparisa, Geraniumi, Tiger Lilly dhe Hellbore (Trëndafilat e Krishtlindjeve / Kreshmëve)
Aromat
Patchouli, misk dhe lule portokalli, kanellë, dru kedri dhe gjak dragoi.
Gurë Kristali dhe Metale
Lapis Lazuli, Star Sapphire, Bruz, Onyx dhe Ruby. Gjithashtu, Ari dhe Fildishi.
Ngjyrat:
Ari, Portokalli, Verdha, Jeshile smeraldi dhe Lejla ose Blu e Kaltër. (Do të shtoja gjithashtu një përzierje të Arit dhe Dritës së argjendit).
FESTIT E TIJ
Herodoti përshkruan shumë rituale të ritualeve që nderuan Athinën. Për ritualin tim (më poshtë) u frymëzova nga dy që përshkroi ai. (34)
Figura 23
E para ishte në Plynteria, Festa e Adorning u kremtua çdo maj për 5 ditë. Gjatë kësaj kohe priftëreshat lanë dhe pastruan veten e tyre, shenjtëroren e tyre, statujën e Athinës dhe veshjet e saj.
E dyta u festua në Sais. Populli festoi Festën e Llambave. Ata krijuan llamba vaji (pjata të mbushura me vaj dhe kripë) dhe digjen
këto gjatë gjithë natës, duke mbushur të gjithë qytetin me dritë.
Përgatitjet: Altari gjithashtu duhet të pastrohet dhe përgatitet para kohe. v Lecka e altarit: Ngjyrat e Athinës janë diellore (ari, portokalli), smeraldi ose indigo / blu e errët. (Kam përdorur një leckë blu të errët) v Qirinj: 5 qirinj të bardhë ose të artë, të vendosur në të katër drejtimet dhe në qendër. v Temjan: kedri. v Një tas me ujë portokalli. v Për festën: bukë me ullinj të shtypur dhe verë / lëng (unë preferoj lëng) dhe një tas oferte. v thithës qirinjsh v Imazhe të mundshme të Athinës: një statujë ose fotografi të Athinës, bufit të saj, gjarprit ose totemeve të tjera.
Larja: Vaj banje dhe / ose sapun me një nga aromat e saj, ndoshta patchouli dhe portokalli. Gjatë banjës përdorni një pohim të tillë si "Nga Drita e Athinës, unë jam pastruar në të gjitha mënyrat". (flisni me Athinën për ritualin e planifikuar)
Veshja: Nëse është e mundur përdorni ngjyrat e Athinës. dhe nëse është e mundur vishni bizhuteri që përfshijnë gurët e saj të çmuar: Lapis Lazuli, Star Sapphire, Turquoise, Onyx dhe Ruby.
KALONI RRETHIN Përdorimi i shkopit ose i athamit.
PASTRIMI Kedri është një nga aromat e Athinës dhe është i mirë për pastrimin e rrethit. Ndizni pak temjan kedri, duke thënë: " Me dritën e Athinës, kjo hapësirë është pastruar".
BESIMI I RRETHIT Ndizni qirinjën në qendër: Athina, Hyjnesha e Dritës e Përjetshme. Bekoni këtë rreth në Urtësi dhe Paqe. Në dritë krijoj tempullin e Hyjlindëses.
Hidhni rrethin me dritë! Ecni rreth rrethit me qiri (mbajeni në mbajtësen e tij në mënyrë që të vendoset lehtë në altar). Këndimi: Në dritë krijoj tempullin e Hyjlindëses.
Duke hedhur rrethin: Rrethi është hedhur. Tempulli është themeluar, i bekuar në Dritën e Urtësisë dhe Paqes.
Ndizni qirinjën në Lindje (duke përdorur qirinjën qendrore): Në Dritë krijoj tempullin e Hyjlindëses . Duke u përballur me Lindjen thirrni një nga imazhet e Athinës: Unë i bëj thirrje Minervës, Hyjneshës së Agimit dhe Dritës që Shfaqet. Bekoni këtë rreth me fuqinë e ajrit. Bekoni mendjen time me depërtimin tuaj.
Kur të jeni gati për të vazhduar, përdorni qirinjën qendrore për të ndezur qirinjën në Jug : Në Dritë krijoj tempullin e Hyjlindëses . Thirrni Neith: Unë ju bëj thirrje Neith Antik, Pitonessa e Madhe e Profecisë! Bekoni këtë rreth me fuqinë e zjarrit. Mbush shpirtin tim me të Vërtetën tënde.
Vazhdoni me qiri qendror në Perëndim dhe ndezni atë qiri përsëri thoni: Në Dritë krijoj tempullin e Hyjlindëses . Në Perëndim thirrni Sulis: Unë ju bëj thirrje Sulis të ëmbël, Fuqia e Pastrimit, bekoni këtë rreth me fuqinë e ujit. Më shëro nga lehtësia dhe negativiteti.
Vazhdoni në Veri dhe ndizni atë qiri, duke thënë edhe një herë: Në Dritë krijoj tempullin e Hyjneshës që Vërehet në Veri thuaj: Unë ju bëj thirrje, Hagia Sophia, prania e shenjtë e së cilës ka bekuar tokën për mijëvjeçarë. Bekoni këtë rreth me fuqinë e Qëndrueshmërisë dhe Krijimtarisë së Tokës.
Kthehuni në qendër dhe thirrni Athinën:
P INRFTIMI I ZOTS
Unë jam drita e epokave Unë jam dhurata e zgjimit Unë jam plani për atë që udhëheq Unë jam udhërrëfyesi për atë që kërkon Unë jam muza për atë që krijon Unë jam rehat për atë që vajton Unë jam i kripur për atë që duhet të shërohet Jam guxim për atë që dëshpërohet Unë jam rinimi për atë që është e lodhur Unë jam frymëzim për atë që sjell paqe Unë jam mburoja për atë që merr një qëndrim Unë jam vizion për atë që duhet ta dijë Unë jam mentori për atë që do të ishte e mençur
VET -BESHTIMI (duke përdorur ujë portokalli - kurorë vajosje) Bekomë Athinën e Madhe me Zgjimin Tënd (vajos syrin e brendshëm) Bekoni sytë e mi me Vizionin (vajos fytin) Beko fytin tim me të Vërtetën (vajos zemrën) Bekoni zemrën time me mirëkuptimin tuaj (vajos barkun) Bekoni trupin tim me Forcën tuaj (vajos këmbët) Bekoni udhëtimin tim me Udhëzimin tuaj (vajos duart) Bekoni punën time me Frymëzimin tuaj
RRITJA E KONIT T FUQIS (Duke marrë frymë thellë, unë përdor vetëdijen time për të rritur energjinë në trupin tim. Energjia e Tokës ngrihet në këmbët e mia, lart në këmbët e mia, lart në trungun e trupit tim, deri në shpinë, shpatulla, krahë, fyt, kokë, deri në kurorë për të arritur lart. Ky ushtrim frymëmarrje ngarkon trupin tim me energji dhe hap syrin tim të tretë. Filloj të udhëtoj drejt Athinës. Arrij tempullin e saj. Vizualizoj lidhjen time me Të. Shkrihem me të.)
FESTA Duke mbajtur pjatën e bukës dhe ullinjtë e shtypur dhe kupën me lëng, them: E dashura Athina, mbush këto oferta me forcën dhe dashurinë tënde. Vendos një copë bukë në tasin e ofertave dhe derdh pak lëng rrushi. Atë që kam marrë do ta jap lirisht. Dhe pastaj ha dhe pi dhe bluaj veten time.
HAPJA E RRETHIT Faleminderit Hyjnesha. Pastaj me thithës qirinjsh në dorë dhe duke thënë: Tempulli i Hyjlindëses mbetet brenda meje, shuaji qirinjtë.
Në fund: duke përdorur athame ose shkopin, hapni rrethin.
|
Shënime
1. Gimbutas, Marija, The Goddesses and Gods of Old Europe: Myths and Cult Images , (University of California Press: Berkley, CA., 1982), f. 95
2. Po aty, f. fq 148-149.
3. Henry George Liddell, Robert Scott, 1940, Një leksik greko-anglez , ISBN 0-19-864226-1 , version në internet në Projektin Perseus . Henry George Liddell, Robert Scott, 1940, Një leksik greko-anglez , ISBN 0-19-864226-1 , version në internet në Projektin Perseus .
4. Gimbutas, Marija, f. 148
5. Johnson, Buffie, Zonja e Bishave : Hyjnesha dhe kafshët e saj të shenjta, (Traditat e Brendshme: Rochester, Vt., 1994), f.156.
6. Graves, Robert, The Greek Myths , (Penquin Books, London, UK, 1992), Kapitulli 8 f. 44-45.
7. Bernal, Martin, Black Athena: The Afroasiatic Roots of Classical Civilization (New Brunswick: Rutgers University Press, 1987), 21, 51–53.
8. Graves, Robert, The White Goddess, (Farrar, Strauss dhe Groux: New York, NY), f. 371. (Gjithashtu, gjetur në Mitet Greke, Kapitulli 8.)
9. Wilde, Lyn Webster, Në gjurmët e grave luftëtare: Amazonat në mit dhe histori, (Shtypi i Shën Martinit: New York, NY, 2000), f. 32 dhe f. 96
10. Salmonson, Jessica Amanda, The Encyclopedia of Amazons, (Paragon House: New York, 1991) Shih Athena, Gorgons, Medusa.
11. Graves, Robert, The Goddess White, f. 218, 351-353, 360-361, 371.
12. Po aty, f. 360
13. Monaghan, Patricia, The New Book of Goddesses and Heroines, (Llewellyn Publications: St. Paul, MN), f. 59-60.
14. Spretnak, Charlene, Perëndeshat e Humbura të Greqisë së Hershme, (Moon Books, Berkley, CA, 1978), f. 90-95.
15. Lorre Goodrich, Norma, Priftëreshë, (Franklin Watts: New York, 1989) f. 171.
16. Graves, Robert, The Greek Myths, (Penguin Books, London, UK, 1992) Kapitulli 8.
17. Po aty. Kapitulli 171.
18. Graves, Robert, Mitet Greke, Kapitulli 134.
19.Neumann, Erich, The Great Mother, (Princeton University: Princeton, NY, 1974.) p325
20. Johnson, Buffie, p. 152
21.Pseudo-Apollodorus, Bibliotheke, 3.14.6.
22. http://www.goddessaday.com/greek/athena
23. Baring, Anne and Cashford, Jules, The Myth of the Goddess: Evolution of an Image, (ARKANA/Penquin Books, London, UK, 1993), p. 338
24. Plato, Cratylus, 407b
25. Babcock, Michael, Susan Seddon Boulet: The Goddess Paintings, (Pomegranate Books: San Francisco, CA, 1994), pp. 32-33.
26. Graves, Robert, The Greek Myths, 4 b. "...as yet, there were no ((mortal men until, with the consent of the goddess, Athene, Prometheus...formed them in the likeness of gods. He used clay and water...and Athene breathed life into them."
27. http://www.blavatskyarchives.com/Manasa-Putra
28. Found on^ a b "Phi Delta Theta International - Symbols". phideltatheta.org.
29. http://www.cefcom.forces.gc.ca/pa-ap/ops/athena/index-eng.asp
30. http://en.wikipedia.org/wiki/Sanat_Kumara#Sanat_Kumara_also_a_manifestation_of_the_Spirit_of_the_Earth_and_the_Solar_Logos
31.http://www.ascension-research.org/athena
32. Penczak, Christopher, Ascension Magick: Ritual, Myth, and Healing for the New Aeon, (Llewellyn Publications: Woodbury, MN, 2007), p. 164.
33. www.goddessgift.com
34. Herodotus, The Histories, (Everyman Press: VT,) pp. 148-149.
Illustrations
1. Image from the temple of Athena at Mycenae, c. 625 BC (National Archaeological Museum of Athens) - retrieved from www.wikipedia.org
2. http://www.sacredsource.com/Nile-Goddess-3/productinfo/BZ-N3/
3. Bronze Athena with owl. New York, Metropolitan Museum. retrieved from www.goddess-athena.org.
4. A neoclassical variant of Athena Promachos stands in front of the Austrian Parliament Building in Vienna. Retrieved from www.wikipedia.org
5. http://www.goddess-athena.org/Museum/Paintings/Alone/Winged_Athena.htm
6. http://www.goddess-athena.org/Museum/Sculptures/Alone/Snake_Goddess_Neolithic_Crete_x.htm
7. Athena Hygieia from Delos (side view) in which Athena is leaning against a tree and the snake is climbing the tree. From the Popylaeum (gate).Delos Museum, A7780 retrived from www.goddess-athena.org
8. http://en.wikipedia.org/wiki/Neith
9. This is a bronze statue of the fifth century BCE. Athens, National Archaeological Museum retrieved from www.goddess-athena.org
10. Athena and Herakles on an Attic red-figure kylix, 480–470 BCE. retrieved from wikipedia
11. Attic red figure cup from Caere, Diam. 0.40 m, Attributed to Onesimus Painter, signed by Euphronius Potter, ca. 500-490 BCE Paris, Musée du Louvre G 104 Theseus, Athena, Amphitrite retrieved from www.goddess-athena.org
12.The Athena Giustiniani, a Roman copy of a Greek statue of Pallas Athena with her serpent, Erichthonius. retrieved from wikipedia
13.Minerva as the Head of the Muses by Hans Speckaert (c. 1575)retrieved from www.goddess-athena.org
14.Building the ship Argo, Illustration by T. H. Robinson (1937, London, Longmans. retrieved from www.goddess-athena.org.
15. Christian Griepenkerl (1839-1916), Treppenhaus des Augusteums, Oldenburg. Retrieved from www.goddess-athena.org
16.Closeup of a plaster cast of a Roman sculpture of Athena wearing the scaly aegis - Cambridge University. retrieved from www.wikipedia.org
17. Euro coin commemorating 60 Years of the Second Republic of Austria, featuring Athena Promachos. retrieved from www.wikipedia.org
18.http://www.sacredsource.com/Sophia-7/productinfo/SOF/
19.Pallas Athena visits Envy, 1652. Painting by Karel Dujardin Wien, Gemäldegalerie der akademie der bildende Künste. retrieved from www.goddess-athena.org
20. Athena as Lady Alchemia retrieved from www.goddess-athena.org. Rome, Biblioteca Apostolica Vaticana
Cod. Pal. lat. 1066, f. 224V., 227, 230V., 239
21.Minerva victorious over Ignorance, Ignorance is at Athena's feet (bottom right).
Painted by Bartholomeus Spranger (c. 1591) Künsthistorische Museum, Wien. Retrieved from www.goddess-athena.org
22. Jashtë Muzeut für Vor und Frühgeschichte. Berlin, Muzeu Vor und Frühgeschichte. marrë nga www.wikipedia.org
23. Marrë nga www.goddess-athena.org Një peplos i ri ishte endur për Athinën dhe u soll ceremonialisht për të veshur imazhin e saj të kultit ( Muzeu Britanik ). marrë nga www.wikipedia.org
No comments:
Post a Comment